Boyser Saha Servis Operasyonunda Enkod’u Tercih Etti

Boydak Holding grup şirketlerinden Boyser Teknik Servis Hizmetleri AŞ saha servis organizasyonunu Enkod Bilişim ile birlikte yeniledi. İstikbal, Bellona, Mondi, İstikbal-Hukla, Deco Halı ve Aksesuar markalarının üretimini yaptığı tüm ürün gruplarına satış sonrası hizmet veren Boyser, 2007 yılında 10.000 m2 kapalı alan ve 170 teknik personeli ile tek çatı altında toplanmıştır. 17 Bölge Müdürlüğüne bağlı, 19 Şube dahil, 135 Eksper araç 270 Eksper ve toplam 514 uzman çalışanı ile ülke genelinde hizmet vermektedir. Boyser 2009 yılında, müşteri çağrılarına sahada (mobil) el terminali üzerinden online olarak alabilir ve cevap verebilir hale getirilmiş, 2011 de bu projeye barkod projesini de eklemiş satış ve iadeler mobil olarak sahada el terminali ile yapılabilmektedir. Ayrıca Mobilya sektöründe Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi (TS ISO 10002) Belgesini ilk alan firma olması sebebiyle satış sonrası servis hizmetleri alanında öncülüğünü sürdürmeye ve hedefleri doğrultusunda hizmet vermeye devam etmek amacı ile 2015 yılında Enkod Bilişim ile teknoloji iş ortaklığı yapmıştır. Boyser 170 adet teknik personelinin tamamına  Enkod´un sağladığı dayanıklı telefonları mobil yazılımları ile vererek hızına hız katmış ve hizmet kalitesini arttırmıştır.